ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ – EDUCATION AWARDS

Κυριακόπουλος Δημήτρης-Profile Picture

Κυριακόπουλος Δημήτρης

Η ενασχόληση και η αγάπη του με την επιστήμη της Πληροφορικής ξεκίνησε μόλις από την ηλικία των 11. Λάτρης του υγιούς ανταγωνισμού, με αρκετές συμμετοχές και διακρίσεις για το νεαρό της ηλικίας του, λαμβάνει μέρος στα Education Awards 2016 για να αναδειχθεί ανάμεσα στους καλύτερους. Θεωρεί πως «Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από το να κάνεις το hobby σου, επάγγελμα σου». Άμεσος μελλοντικός του στόχος είναι τόσο η επαγγελματική αποκατάσταση στο αντικείμενο της επιστήμης του όσο και η παράλληλη συνέχιση των σπουδών του σε Μεταπτυχιακό επίπεδο.

Εκπαιδευτικό Ίδρυμα
(ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ/ΚΟΛΛΕΓΙΟ)
Τίτλος Προγράμματος / Πτυχίο Χρονολογία / Ημερομηνία Βαθμολογία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 09/2013-Σήμερα 8,44
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 09/2010-06/2013 17,2
Φορέας Εκπαίδευσης Θέμα Σεμιναρίου Χρονολογία / Ημερομηνία Ώρες / Διάρκεια
Code.org & HourOfcode.com The Hour of Code Δεκέμβριος 2013 Ημερήσιο
Alba Graduate Business School Young Achiever Learning Series Φεβρουάριος 2014 – Απρίλιος 2014 16 ώρες
Money Show Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Marketing Μάιος 2015 Ημερήσιο
Έπαινος για την επίδοση και την εισαγωγή μου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση , κατά το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014 από τον Όμιλο «Ελληνικά Πετρέλαια».
Συμμετοχή τον Ιούνιο του 2014 στο διαγωνισμό καινοτομιών “StartUp Disrupted” και κατάκτηση της 4ης θέσης , στο πλαίσιο της εκδήλωσης του Google I/O Extended Thessaloniki. (Presentation link : https://www.youtube.com/watch?v=GrKlr5kOFuY )
Εύφημος Μνεία για την εξαιρετική απόδοση μου στο διαγωνισμό «Καινοτομικών και Επιχειρηματικών Ιδεών και Σχεδίων» που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της υλοποίησης της Πράξης «Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας» με την ανάδειξη της πρότασης μου με τίτλο «Study4u.gr : Το Απόλυτο App e-Πολυεργαλείο για τον μαθητή της Γ’ Λυκείου» ως του 1ου καλύτερου Επιχειρηματικού Σχεδίου. (Οκτώβριος 2015) (Results link : https://dastacontest.uom.gr/diagonismos-2015-b-apotelesmata )
Επιλογή ,μετά την ανακοίνωση των προτάσεων που προκρίθηκαν στην Β’ Φάση του 6ου Διαγωνισμού Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του προγράμματος NBG Seeds της Εθνικής Τράπεζας , για συμμετοχή στο τριήμερο εργαστήριο MATCH & DEVELOP A START-UP (Δεκέμβριος 2015)
Ανάδειξη ως φιναλίστ στον 3ο επιχειρηματικό διαγωνισμό John & Mary Pappajohn Business Plan Awards , που διεξήχθη από το Anatolia School of Business , με το επιχειρηματικό σχέδιο «Study4u : Η απόλυτη πλατφόρμα για την επιτυχία στις Πανελλήνιες»   (Ιούνιος 2016)
Εταιρία / Φορέας Περιγραφή θέσης Περίοδος Απασχόλησης
Στο πλαίσιο του μαθήματος «Τεχνολογία Λογισμικού» Project Manager Ιανούαριος – Ιούνιος 2015
Στο πλαίσιο του μαθήματος «Τεχνολογία Λογισμικού» Developer Ιανουάριος – Ιούνιος 2015
Study4u.gr Platform Development , Mobile Development , Marketing , Social Media & News Administrator 9/2013 – Σήμερα
ΔΠΜΣ «Δίκαιο και Πληροφορική» του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Σχεδιασμός Λογοτύπου Ιούνιος 2016
ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ
Έπαινος για την επίδοση και την εισαγωγή μου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση , κατά το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014 από τον Όμιλο «Ελληνικά Πετρέλαια».
Συμμετοχή τον Ιούνιο του 2014 στο διαγωνισμό καινοτομιών “StartUp Disrupted” και κατάκτηση της 4ης θέσης , στο πλαίσιο της εκδήλωσης του Google I/O Extended Thessaloniki. (Presentation link : https://www.youtube.com/watch?v=GrKlr5kOFuY )
Το πιο μεγάλο project που έχω φέρει εις πέρας μέχρι σήμερα στη σχολή μου , αφορούσε Gaming Development για το 4ο εξάμηνο στο πλαίσιο του μαθήματος «Τεχνολογία Λογισμικού». Σχηματίσαμε ομάδες για τη διεκπεραίωση του έργου της κάθε ομάδας , και στη δική μου περίπτωση , είχα τόσο τον ρόλο του Project Manager , όπου ήμουν υπεύθυνος για την ανάθεση αρμοδιοτήτων και για τον αρμονικό συντονισμό των μελών της ομάδας , όσο και τον ρόλο του Developer. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά το υλοποιημένο αποτέλεσμα εδώ : https://www.youtube.com/watch?v=0yGI9YABVP0 .
Εύφημος Μνεία για την εξαιρετική απόδοση μου στο διαγωνισμό «Καινοτομικών και Επιχειρηματικών Ιδεών και Σχεδίων» που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της υλοποίησης της Πράξης «Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας» με την ανάδειξη της πρότασης μου με τίτλο «Study4u.gr : Το Απόλυτο App e-Πολυεργαλείο για τον μαθητή της Γ’ Λυκείου» ως του 1ου καλύτερου Επιχειρηματικού Σχεδίου. (Οκτώβριος 2015) (Results link : https://dastacontest.uom.gr/diagonismos-2015-b-apotelesmata )
Επιλογή ,μετά την ανακοίνωση των προτάσεων που προκρίθηκαν στην Β’ Φάση του 6ου Διαγωνισμού Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του προγράμματος NBG Seeds της Εθνικής Τράπεζας , για συμμετοχή στο τριήμερο εργαστήριο MATCH & DEVELOP A START-UP (Δεκέμβριος 2015)
Στην εξεταστική περίοδο του Ιανουαρίου/Φεβρουαρίου 2016 , εξετάστηκα στο μάθημα των Βάσεων Δεδομένων όπου και αρίστευσα με την επίδοση μου με 100/100 και βαθμό συνεπώς δέκα(10) , ξεχωρίζοντας από τους υπόλοιπους συμφοιτητές μου , εφόσον ήμουν ο μοναδικός φοιτητής με αυτή την επίδοση στο συγκεκριμένο μάθημα ,καταλαμβάνοντας τη πρώτη θέση στη σειρά κατάταξης των βαθμολογιών.
Στο πλαίσιο του μαθήματος «Δίκαιο και Πληροφορική» εκπόνησα και παρουσίασα προαιρετική εργασία με θέμα «Επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από το πληροφοριακό διατραπεζικό σύστημα «ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ Α.Ε.» » όπου και αρίστευσα. (Ιούνιος 2016)
Ανάδειξη ως φιναλίστ στον 3ο επιχειρηματικό διαγωνισμό John & Mary Pappajohn Business Plan Awards , που διεξήχθη από το Anatolia School of Business , με το επιχειρηματικό σχέδιο «Study4u : Η απόλυτη πλατφόρμα για την επιτυχία στις Πανελλήνιες»   (Ιούνιος 2016)
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ
Κατασκευή ,σχεδιασμός (Development) , συντήρηση (ενημέρωση,ασφάλεια,προστασία) της ανανεωμένης πλατφόρμας του Study4u (Χρήση : Html , Css , Javascript , Java , SQL, Azure Platform) ( Οκτώβριος 2015 – Σήμερα)
Έρευνα και ανάλυση για την επιτυχή διεξαγωγή του τελικού βραβευμένου business plan   (Οκτώβριος 2015 – Ιούνιος 2016)
Έχω ασχοληθεί με το marketing και έχω εμβαθύνει πάρα πολύ στο κόμματι αυτό μέσω των social media σε συνδυασμό με το σχεδιασμό και των προώθηση των καταλλήλων προωθητικών ενεργειών με τα αποτελέσματα «να μιλάνε» από μόνα τους. Μέσα σε 8 ολόκληρους μήνες , τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά. Σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης , πήρε τεράστια έκταση , με πρώτο απ’όλα το Instagram ( http://instagram.com/Study4ugr ) , όπου στο σύνολο συγκέντρωσε περισσότερα από 840.000 likes ,περισσότερους από 11.500 ανθρώπους να μας έχουν ενσωματώσει στη καθημερινότητα τους και περισσότερα από 33.000 σχόλια/comments στο σύνολο , σε ότι έχει ανέβει μέχρι σήμερα στο δημοσιευμένο υλικό του Study4u στο Instagram ( Οκτώβριος 2015 – Σήμερα)
Έχω αναπτύξει εφαρμογές για το Study4u οι οποίες υπάρχουν διαθέσιμες στο Play store και η κάθε μία από αυτές έχει ξεπεράσει τα 1.000 downloads. (Αναλυτικά στοιχεία υπάρχουν στο αναρτημένο ,στο διαδίκτυο , βιογραφικό μου) (Δεκέμβριος 2015 – Μάιος 2016)
Έχω συγγράψει ηλεκτρονικά βοηθήματα για μερικά από τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα (Ανάπτυξη Εφαρμογών Σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον , Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων , Βιολογία Γενικής Παιδείας , Μαθηματικά Κατεύθυνσης), τα οποία υπάρχουν διαθέσιμα στην ηλεκτρονική βιβλιοθήκη του Study4u (http://ebooks.study4u.gr), αφού πρώτα με τη χρήση κατάλληλων προγραμμάτων τα μετέτρεψα σε μορφή τεχνολογίας eBook (Σεπτέμβριος 2013 – Αύγουστος 2014)

Μέσα από την πλατφόρμα του Study4u , την οποία έχω κατασκευάσει και για την οποία έχω βραβευθεί , έχω τη δυνατότητα να δημιουργώ campaigns ενάντια στο Bullying , αφενός επειδή είναι ένα φαινόμενο το οποίο μπορεί να αποτραπεί από τη μόρφωση , την αντίληψη και την παιδεία που έχει ένα άτομο και αφετέρου το target group αυτό των μαθητών , στο οποίο και απευθύνεται το Study4u , είναι η «φλέβα» θα έλεγε κανείς για να θεραπευτεί το συγκεκριμένο ζήτημα.

Επιπροσθέτως, δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η ίδια η ύπαρξη της πλατφόρμας και οι λειτουργίες τις οποίες αυτή επιτελεί , αποτελούν κοινωνική συνεισφορά εφόσον εξυπηρετούν ανάγκες των μαθητών της Γ’ λυκείου.

PERSONAL STATEMENT

Είμαι άτομο που λειτουργεί θέτοντας στόχους σε οτιδήποτε κι αν κάνω και στη συγκεκριμένη περίοδο της ζωής μου , αποκλειστικός μου στόχος είναι οι σπουδές μου, εφόσον σπουδάζω αυτό που αγαπάω. Προσπαθώ να αναδειχθώ τόσο με τις επιδόσεις μου όσο και με τις συμμετοχές και διακρίσεις που έχω λάβει.

Είμαι λάτρης του υγιούς ανταγωνισμού , εφόσον μέσα από αυτή τη διαδικασία, μπορεί κανείς να αναλογιστεί τα δυνατά και τα αδύνατα του σημεία και να εστιάσει την προσοχή του εκεί που απαιτείται για να γίνει καλύτερος απ’ ότι ήταν πριν.

Λαμβάνω μέρος στα Education Awards 2016 με τη συμμετοχή μου στην κατηγορία Computing ζητώντας τη ψήφο σας, αφενός για να έχω τη δυνατότητα της συνέχισης των σπουδών μου σε Μεταπτυχιακό επίπεδο και αφετέρου για το κομμάτι της ηθικής επιβράβευσης , η οποία θα μου δώσει τα επιπλέον κίνητρα να συνεχίσω να προσπαθώ και να βελτιώνομαι διαρκώς επάνω στην επιστήμη μου.

Ψήφισέ με...

[wpvoting]